Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) aicina darba devējus pieteikties dalībai NVA Vakanču gadatirgū Rīgā, kas norisināsies…
Par 2025.gada 22.maija velo braucienu stāsta mūsu valdes priekšsēdētājs Juris Juhņevičs: Savu velo maršrutu sākām no Kr.Barona un Pērses ielu krustojuma skvēriņa, no kurienes devāmies un jauno Skanstes parku pa Kr.Barona ielas un Lāčplēša ielas velo joslu – ērta pārvietošanās līdz Skanstes ielai. Tālāk pa Skanstes ielas velo ceļu. Kopumā nokļūšana līdz Skanstes parkam bija ērta.
Braucot no Skanstes parka uz VID ēku turpinājām ceļu pa Upes ielas kopējo gājēju un velosipēdistu ietvi. Brasas tilta šķērsošanai ērta, pietiekoši plata velo josla, lai samainītos ar pretī braucošo velobraucēju. Nobraucot no Brasas tilta bija vienīgā vieta, kur uz ceļa virsmas bija uzkrāsotas brīdinošās sarkanas līnijas, kas pievērsa uzmanību par ceļa pagriezienu un uzbraukšanu uz paralēli esošā gājēju/velo ceļa.
Braucot pa Gaujas ielu, piemērots velo ceļš bija tikai ielas kreisajā pusē, jo aiz Gustava Zemgala gatves Gaujas ielā velo ceļš beidzās.
Braucot gar VID ēku, pa Ezermalas/Viskaļu/Džutas ielām līdz Brīvības ielai bija pietiekoši ērti braukt ar velosipēdu. Tālāk līdz SIA Kamelota birojam braucām pa Tālivalža ielas braucamo daļu, satiksmes kustība tur nebija tik liela.
Paldies SIA Kamelota darbiniecēm par mūsu uzņemšanu un saldo cienastu!
No Kamelotas biroja līdz SIA Vējstikli servisam izvēlējamies īsāko ceļu, braucot pa Āraišu-Aizkraules-Dzērbenes-Zemgaļu-Šmerļa ielām. Satiksme pa šīm ielām nebija liela un netraucēti gan gājējiem, gan autovadītājiem braucām pa gājēju ietvēm un auto transporta braucamo daļu.
SIA Vējstikli mūs sagaidīja ar atspirdzinošu augļu plati, paldies!
Nokļūšana no Vējstikliem līdz kafejnīcai GardumGardi Motormuzejā ir ar velosipēdu ļoti ērta, braucot pa Šmerļa ielas velo celiņu un tālāk pa S.Eizenšteina gājēju ietvi.
Velo pasākuma noslēgumā mielojāmies ar GardumGardi garšīgajām un sātīgajām pusdienām
Lai palielinātu visu transporta dalībnieku drošību un uzlabotu pārvietošanās ērtību daži novērojumi:
– nav brīdinājuma zīmes velobraucējiem pirms autotransporta braucamās daļas (pirms ceļiem, kuri iznāk no pagalmiem, veikaliem, mazākas nozīmes ceļi) šķērsošanas. Varētu uzstādīt brīdinājuma zīmi un attiecīgi pirms krustojuma būtu velo ceļa krāsojums (piemēram, kā tas ir nobraucot no Brasas tilta);
– ar krūmiem apauguši nepārredzami krustojumi gan velosipēdistam, gan autovadītājam;
– velo ceļu nepārtrauktība – jāizveido velo ceļi bez papildus braucamās daļas šķērsošanas, lai nevajadzētu šķērsot ielas braucamo daļu, vairākas reizes nokļūstot vajadzīgā vietā;
– drošai ielu krustošanai jāizveido, it sevišķi, jauniem ārpus centra projektiem, apakšzemes vai ar tiltiem šķērsošanas vietas;
– vietās, kur velo ceļš krustojas ar sabiedriskā transporta pieturvietām, jāizliek brīdinājuma zīmes gan velosipēdistiem, gan gājējiem (piemēram, pieturvieta pie VEFa aiz Ūnijas ielas)
Rīgas Uzņēmēju Biedrība turpinās izzināt Rīgas velo ceļus un neceļus.
Par drošu pārvietošanos Rīgā!
Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) aicina darba devējus pieteikties dalībai NVA Vakanču gadatirgū Rīgā, kas norisināsies…
Rīgas uzņēmēju biedrības biedri, draugi un sadarbības partneri! Esat laipni aicināti apmeklēt RUB pasākumu 21.maijā…
12.martā Rīgā notika kārtējā projekta “Greater Employees’ Access to Training through Consultations within Undertakings GEAR”…